Nieuwe sponsor: Idris Skis

Op de valreep van 2016 kan ik verheugd melden dat ik een ski sponsor heb! Idris Skis worden aan de voet van de Mont Blanc gemaakt door Thomas Greenall en Kiyoko Yamaguchi, en ze gebruiken daarbij zoveel mogelijk materialen uit de natuur.

Foto: Wycher de Vlieger

Foto: Wycher de Vlieger

Komend seizoen zal ik skiën op de Lynx, a multi talented freeride ski van Idris. Ik heb er al een paar dagen mee gereden -in behoorlijk uitdagend terrein- en ze voelen echt super solid. Ze zijn speels, houden stevigheid bij snelheid en snijden zonder moeite bochten in elk type sneeuw. Ideale latten dus voor een allround offpiste-, poeder- en toerskiër zoals ik. Last but not least: ze zijn stijlvol en stralen schoonheid uit. Niet geheel onbelangrijk voor een fotograaf.

In de winter editie van Bever 360 magazine schreef ik een verhaal over de eco friendly skis die Thomas en Kiyoko maken: De Passie Van.

Check ook hun website idrisskis.com of bekijk deze videos:

Geef een reactie

