Nieuwe sponsor: Julbo Eyewear

Vanaf deze winter word ik weer gesponsord door Julbo Eyewear! Het Franse merk (sinds 1880!) kenmerkt zich door hoogstaande en innovatieve producten, en werkt bij het ontwikkelen van sommige brillen en goggles nauw samen met de ENSA, de Ecole Nationale de Ski et d’Alpinisme uit Chamonix.

Tussen 2004 en 2010 droeg ik ook al standaard Julbo brillen (onder andere op Broad Peak en Manaslu), en ik ben erg blij vanaf januari 2017 mijn ogen wederom door hun te laten beschermen. Voor mij als expeditieklimmer, skiër en bergredder is dat heel belangrijk: op hoogte en in de sneeuw is de straling van de zon extra intens.

Hoog op de Denali, Alaska

Hoog op de Denali, Alaska

Geef een reactie

